dinsdag 4 mei 2010

Nijntje is onderweg

Al een hele tijd geleden zag ik bij een van mijn groothandels hele coole Nijntje artikelen om bedankjes mee te maken. Geen neppe maar echt de echte nijntje
Ook hadden ze een Nina variant, dat is het bruine vriendinnetje van Nijntje
En omdat ik de laatste tijd veel aanvragen krijg voor geboortebedankjes maar dan met een gekleurd kindje hoefde ik er niet lang over na te denken om deze Nijntje en Nina te gaan inkopen

Mail gestuurd aan de leverancier, ik moest eerst door een keuring heen van de Dick Bruna Foundation..was dus nog even spannend ook of ik ze wel in mijn collectie mocht opnemen

Na 2 dagen goed bericht, Jersey's Place is goed gekeurd en de bestelling wordt verwerkt
Ik ben helemaal heppy de peppy want deze week nog zal ik Nina en Nijntje hier verwelkomen

Dan snel verwerken tot super gafe bedankjes en online zetten...
Maar voor jullie hier alvast een voorproefje van wat je straks op http://www.jerseysplace.nl/ kunt gaan bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten