maandag 3 mei 2010

JP goes 9maandenbeurs

Ok een beetje voorgeschiedenis, ben mijn winkeltje 3 jaar geleden gestart met eigenlijk niet echt een duidelijk doel. Ik dacht leuk, ben thuis-blijf moeder en ik ga er iets bij doen wat ik leuk vind...

Dat lukte, maar als snel kreeg ik wat meer bestellingen dan ik verwachte en na een tijd ging ik mezelf toch wel als bedrijf zien in plaats van ik doe er alleen maar iets leuks bij mama

Ik ging mezelf doelen stellen, wilde een showroom zodat alle klanten ook de bedankjes konden komen bekijken, de showroom werd geopend op 22 maart 2008
Doel bereikt!

Ik wilde bekende nederlanders in mijn showroom, die krijgen natuurlijk ook kindjes en ook die willen met hippe geboortebedankjes en trendy kraamfeestartikelen voor de dag komen
Ondertussen hebben oa Lange Frans, Froukje de Both en Remy Bonjasky mijn showrom weten te vinden Doel bereikt!

Ik wilde iig met 1 zoekwoord op #1 op google komen, met dank aan mijn schoonzusje April en haar studie is ook dit doel bereikt!
Je vindt ons ondertussen boven aan met de zoekwoorden geboortebedankje, geboortebedankjes, kraamfeestartikelen en geboortebedankjes zelf maken

En ik wilde naar de 9 maandenbeurs...en dat doel is nu in zicht...dat doel wordt in februari 2011 bereikt!
Begin maart kreeg ik per mail het inschrijf formulier, heb er eerst een uur naar zitten staren en toen lichtelijke paniek...durf ik wel, kan ik t wel, hoeveel moet ik regelen, waar moet ik beginnen.

Wel niet terug faxen, ik heb er 4 dagen over gedaan, tot dat ik het ondertekende formulier onder mijn fax heb gelegd en op het knopje OK heb gedrukt...
Ik ben nu ingeschreven en dus Jersey's Place goes 9 maandenbeurs


WAUW !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten